Unele dintre noi pur si simplu nu se pot abtine. Sau pur si simplu vor mai mult. Sau au oarecum nevoie – daca vorbim despre familii mari. Asa cum v-ati dat deja seama, probabil, din titlu, este vorba despre produse de ingrijire in ambalaje mari, ce dezvaluie cantitati cum altfel decat mari ale produselor preferate. Nu stiu voi ce folositi in cantitati mari, insa varietatea de produse in ambalaje “super size” creste.
Personal prefer diversitatea si imi place sa incerc mereu lucruri noi, de aceea aleg ambalaje mici. In plus, pentru ca folosesc singura produsele de infrumusetare (in sensul de fara a le imparti cu altcineva), le termin destul de greu, riscand ca minunatiile din marile ambalaje sa expire. Insa inteleg nevoia (ce cuvant taios) si dorinta de a cumpara mare, mai ales cand este vorba despre acea descoperire uluitoare, momentul in care gasesti produsul perfect si te bucuri vazand ca nu este nevoie sa il tot inlocuiesti pentru ca ai suficient cat pentru un an – in cazul celor care au semnul 12 notat pe ambalaj.
Si pentru ca am ajuns aici si am observat ca multi nu stiu exact ce inseamna aceste semne, ma simt datoare sa notez – semnele 3, 6, 12, 18, 24 etc, langa sau pe cutiuta, marcheaza valabilitatea produsului din momentul deschiderii acestuia. Daca pe o crema/ fard/ gel de dus etc, este notata data de expirare, trebuie sa stii ca nu doar aceea conteaza. Pentru a fi sigura ca stii exact cand sa arunci un produs expirat, iti recomand sa notezi langa semnul de mai sus luna in care ai desfacut produsul. Astfel, daca un produs este valabil pana in august 2013 iar tu l-ai desfacut in ianuarie, produsul avand semnul 6 pe el, trebuie sa stii ca il poti folosi doar pana in iunie 2013, ulterior expirand, chiar daca data arata un alt lucru. De ce expira? Odata desfacute, produsele sunt contaminate cu microbii din aerul care intra in ambalajul etans pana atunci. Iar daca produsul nu dispune de dispenser-pompita si degetele noastre ating continutul, cu atat mai rau.
Pentru a evita extra-contaminarea produselor cosmetice cu germeni care se pot dezvolta ulterior, cel mai bine este sa folosesti un aplicator special, pe care sa il speli dupa si inainte de fiecare folosire, introducandu-l intotdeuna uscat in produsul pe care urmeaza sa il utilizezi. Poti gasi astfel de spatule (Peggy Sage, 12 bucati, 37,5 lei) la magazinele Melkior, ori pe www.melkior.ro.
Big shower
Marea introducere fiind facuta, sa ne intoarcem la Big Beauty. Stiam de existenta gelului de dus Atoderm (1 litru, 68 lei), Bioderma fiind unul dintre brandurile dermato-cosmetice care imi place in mod deosebit. Odata cu lansarea Atoderm PP Gel Spumant in ambalaj mare (68 lei), Atoderm a devenit singura gama de dermato-cosmetice cu doua variante de gel la un litru. Inteleg ca Atoderm Gel de Dus la un litru a facut bine introducerea din punct de vedere al marketingului. Produsele sunt potrivite pentru intreaga familie, chiar si pentru pielea sensibila a copiilor.
Big cream
Un alt produs de infrumusetare folosit de catre noi, femeile, in cantitati mari, in special vara, este crema anticelulitica. Cei de la Sephora au dat binete noului produs special gandit pentru perioada de piele la vedere pe care o asteptam cu infrigurare. Spun si eu “bine ai venit” noului gel “Slimming and Firming” (470 ml, exclusiv Sephora, 115 lei), cu textura nelipicioasa si fina, care nu lasa senzatia de scuame si se absoarbe rapid in piele.
Big shampoo
Am ales pentru ilustrarea acestui articol un alt produs mare, cu care multe dintre noi suntem obisnuite pentru ca vedem ambalajele in saloanele de infrumusetare: samponul. Iar la Top Line big inseamna chiar mare: doua produse Tigi, sampon si balsam Bed Head Superstar pentru mai mult volum si stralucire, fiecare a cate 750 ml. Pretul pachetului continandu-le pe cele doua: 99 lei.
Inchei Big Beauty aici parandu-mi rau ca nu-i pot imprima si miresme si texturi acestui articol, pentru a reda tabloul complet.
Cu drag,
Cea mai mare papusa ruseasca dintre toate ascunse
[…] v? povestea anul trecut într-un material legat de valabilitatea produselor despre unul dintre cele mai importante marcaje aflate pe cosmetice – cutiu?a care arat? […]
[…] (despre valabilitatea produselor cosmetice, p?pu?ile au mai consemnat aici ?i aici) […]