Se apropie sărbătoarea împrumutată, aclamată şi minunată pentru vânzări, Valentine’s Day. Iar NIVEA, brand-maestru în ale marktingului (cum altfel, după celebrarea a mai mult de 100 de ani de la lansare) a pregătit sârguincios strategia şi a venit în întâmpinarea consumatorului cu ochii mari la auzul cuvântului “promoţie”. Sau “cadou”. Sau “reducere”. Sau orice sună apetisant în urechile “sclavului marketingului” – categorie în care mă încadrez cu brio. Pentru acest Valentine’s Day, brandul nemţesc a mizat pe un oraş al dragostei, Verona, punând la bătaie mai multe excursii în Italia, ce pot fi câştigate prin tragere la sorţi. Singura condiţie? Să cumperi produse NIVEA în valoare de minimum 19 lei. Suma este rezonabilă, iar brandul atât de ofertant încât mi-e greu să cred că nu am găsi rapid produsele care să însumeze 19. Brandul plusează şi, pe lângă şansa de a câştiga o excursie romantică, oferă un cadou garantat. Campania a început pe 1 februarie şi se desfăşoară până pe 22 ale lunii.
Vă doresc spor la cumpărături, să visaţi, să vă doriţi, să călătoriţi!
Cu drag,
O păpuşă-inimioară