Acum câteva săptămâni primeam un mail de la Isabelle Dandoczi. A venit la mica redacţie cu brad în curte, ne-am cunoscut timid şi am început, alături, o nouă aventură în marea lume a beauty-ului. Îmi face plăcere să vă spun că Păpuşa are un suflu nou şi tânăr, rânduri pe care mi-a făcut deosebită plăcere să le citesc şi pe care vă invit să le parcurgeţi, lăsându-vă să alunecaţi lin în mrejele unei scriituri condimentate cu talent şi entuziasm. Doamnelor, Isabelle:
Culori vesele, rafturi pline cu borcănaşe colorate şi aducătoare de frumuseţe şi amalgam de mirosuri subtile şi încântătoare – cam aşa arată imaginea noului butic Pulse marca The Body Shop, cel puţin aşa mi-a rămas întipărită după prima vizită. Buticul se află în mall-ul recent deschis, Promenada, și într-un spațiu nu foarte mare reușește să creeze o atmosferă plăcută, relaxată, unde atât produsele cât și informația se află la îndemână.
Alegeri dictate de miros şi povestea ingredientelor
În timpul vizitei, m-am simțit ca o pasăre ce reacționează la obiecte sclipitoare, doar că în cazul de față, reacția era la ambalajele colorate. Rafturi pline cu o paletă foarte diversificată de produse care te îndeamnă să la încerci şi care satisfac toate gusturile și toate nevoile. Este bine cunoscut faptul că mirosul are un rol deosebit și, conștient sau nu, multe din alegerile noastre îl au la bază. Pe mine, o mare parte dintre produsele încercate m-au convins nu doar datorită texturilor, ci datorită aromelor.
Fiecare produs The Body Shop are în spate o poveste, mai exact povestea ingredientelor adunate de pe întregul Glob și impactul acestei poveşti asupra celor care le furnizează. Frumusețea pare mai puțin superficială acum! Programul Community Fair Trade este un program win-win din motivele evidente: consumatorii beneficiază de ingrediente şi produse de calitate, beneficiază de diversitate, iar furnizorii, ei bine, furnizează, fără a fi, însă, exploataţi!
The Beauty Bar, în Promenada
Primul lucru pe care l-am observat a fost designul buticului şi, în special, rafturile pline cu produse vizibile şi la îndemână, lucru care poate doar să ne bucure şi să ne faciliteze căutarea item-ului dorit. Îmi plac magazinele cu design prietenos, decorate în culori vesele şi care au un impact pozitiv asupra mediului – noul butic Pulse se încadrează perfect în descriere.
Conceptul “Beauty Bars” mi se pare un punct de atracţie al magazinului şi o foarte bună ocazie pentru a te simţi frumoasă. Sfaturi din partea specialiştilor The Body Shop, şedinţe de machiaj gratuite, o oglindă în faţa căreia să testezi aceste produse sau doar să te pui la curent cu ultimele noutăţi prezentate în revistele glossy.
Dacă vrei să evadezi puţin din agitaţia oraşului şi dacă vrei să te simţi răsfăţată şi frumoasă, noul butic Pulse este unul dintre locurile pe care le cauţi. Într- o atmosferă relaxată şi în cadrul unui design vesel, colorat şi eco-friendly, The Body Shop duce experienţa shopping-ului de cosmetice la următorul nivel!
O Isabelle-păpuşă care a scris beauty cu emoţie