Esti aici: Home // Fashion, Lifestyle, Luxury, Papusi Talentate // Enjoy your Diesel fashion porn – o nouă abordare de marketing

Enjoy your Diesel fashion porn – o nouă abordare de marketing

DIESEL_INTIMATES_COUPLE_DPS

În facultate, la unul din multele seminarii, am vorbit despre campania Diesel „Be stupid”, moment în care am descoperit că Diesel e un brand fun şi mai mult decât interesant. E foarte mişto atunci când un brand reuşeşte să te facă să te identifici cu el şi exact aşa m-am simţit atunci. Aşa a început relaţia noastră ongoing.

Trecând peste ani şi alte campanii inteligente, sar direct la campania publicitară pentru sezonul primăvară-vară 2016, subiectul acestui articol dedicat spiritului Diesel. Am vrut să împărtăşesc cu voi, din altă perspectivă decât cea a studentei, detalii despre o campanie bold şi smart, total caracteristică brandului.

Diesel îşi propune şi reuşeşte să îmbine offlineul şi onlineul, extinzându-şi prezenţa pe cele mai populare siteuri porno, o abordare nouă şi, foarte probabil, deschizătoare de noi drumuri în marketing.

DIESEL MILITARY

Online + Offline = Diesel Love

Diesel nu este brandul clasic de fashion, fapt ce se reflectă în campaniile lor. Pasionaţii Diesel cunosc ADN-ul brandului şi valorile pe care acesta le promovează. Având un public nonconformist şi curajos, Diesel pare să se joace cu strategii de marketing şi comunicare. Vara aceasta, Diesel decodează cultura digitală. Brandul ne anunţă în comunicatul de presă că nici o parte a experienţei de navigare online şi clicking nu va rămâne neatinsă”, iar directorul de creaţie Nicola Formichetti spune că “lumile noastre, online şi offline, sunt perfect contopite. Digitalul a devenit mai real decât realitatea. Emoticoanele s-au transformat în noul Esperanto, o limbă universală, înţeleasă de milioane.”

DIESEL DENIM HE SHE Stav Strashko

Diesel lifestyle, open minded

Cred că majoritatea dintre noi ne regăsim în materialele publicitare. Spoturi fun, filmate ca nişte instantanee, ce ilustrează prin emoticoane personalizate scenarii din viaţa de zi cu zi. Pe lângă deviza după care se ghidează brandul, libertatea de a fi cine vrei să fii, Diesel intrigă şi mă cucereşte prin diversitatea prezentă în materiale. Campania primăvară-vară 2016 îi prezintă pe Joe Jonas şi echipa lui de dansatori, actriţa, cântăreaţa şi designerul Kiko Mizuhara, modele din familia Diesel şi Stav Strashko, bărbat ce se identifică cu o femeie, ce apare la categoria femei în portofoliul agenţiei care îl reprezintă şi care se simte bine în pielea sa. Văd această naturaleţe cu care Diesel expune realităţile noastre ca pe o celebrare a diversităţii şi a individului curajos, fidel lui şi care ştie să nu se ia prea în serios – e stilul de viaţă Diesel pe care îl îmbrăţişez.

DIESEL INTIMATES MALE SS16

Fashion porn – nu doar un “tag”

Acest tip de porn nu are nimic de-a face cu #foodporn, ci are de-a face de-a dreptul cu cele mai importante siteuri porno din lume, PornHub şi YouPorn, unde Diesel a a decis să insereze clipuri din noua campanie, clipuri special gândite pentru acest tip de siteuri. Brandul italian ne încurajează să fim oneşti – cam toţi urmărim cel puţin ocazional filme din această industrie. Şi pentru că aceste siteuri sunt un loc de întâlnire pentru majoritate şi pentru că Diesel e un actor lipsit de inhibiţii, colecţia de lenjerie intimă primăvară – vară ‘16 face acum parte din comunitatea noastră de iubitori de frumos. Cum aş putea să nu apreciez un brand care ne încurajează să îmbrăţişăm our kinky side?

Semnat: O Isabelle-păpuşă cu spirit Diesel

DIESEL shoes ss16

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Adauga comentariul tau

Copyright © 2009 papusa ruseasca. All rights reserved.
Based on Theme Junkie. Design napalm. Powered by WordPress.