O citeam pe Alina Baisan in Elle-ul de decembrie, si mi-a ramas in minte finalul unui advertorial pe care l-a semnat: “What can I say, I am a breakfast person!”. Desi, pentru ca sunt lenesa ori pentru ca nu-mi place sa mananc singura, mai mult sar peste micul dejun, si eu ma pot declara “a breakfast person”. Asadar, cand Cristina Sima m-a invitat la un mic dejun intre “beauty girls” am zambit larg si m-am gandit la muffins cu ciocolata si la cafea buna, ce urmau sa acompanieze o discutie mai mult decat interesanta cu Niclas Massalsky, presedintele Skincode.
Nu este prima oara cand particip la un eveniment organizat de Cristina si trebuie sa recunosc, scriu cu mainile transpirandu-mi pentru ca ma gandesc la fiecare cuvant pe care-l va citi, la topica, as vrea ca totul sa fie perfect pentru ca stiu cum scrie si ce experienta are The Beauty Girl, asadar este o mare provocare ce-mi da emotii.
Am ajuns la Market 8 intr-o zi cu ploaie care m-a binedispus si mai tare. Vremea a fost perfecta pentru o intalnire cozy (da, ador acest cuvant pe al carui corespondent nu l-am indentificat inca in limba romana, asadar ma veti “prinde” folosindu-l des), la o ceasca de ceai ori cafea si muffins vanilate cu fructe confiate ori cu ciocolata.
A fost o intalnire formala si informala in acelasi timp, pentru ca atmosfera a fost relaxata si prietenoasa (cum altfel, alaturi de o parte dintre fetele din beauty) dar in acelasi timp am aflat atat de multe secrete ale lumii frumusetii incat as avea material sa scriu zeci de articole. Si nu, nu este o exagerare.
Niclas m-a impresionat inca de la primele cuvinte, cand am decis ca trebuie sa deschid caietul de la Colour si sa incep sa iau notite. Primul citat: “we’re not a trend company”. Are rost sa traduc sau sa intru in detalii legate de trenduri in lumea frumusetii? Cred ca toate pasionatele de beauty stiu exact la ce se referea presedintele Skincode cand a spus acest lucru.
Cinderella – red carpet product; minune, insa pe termen scurt
Vorbind despre efectele produselor de ingrijire a pielii, am ajuns la “Cinderella – red carpet product”, cele despre care am auzit, dar carora nu le atribuisem un nume ori o porecla. Aceste “Cenusarese” sunt produsele care te fac sa arati bine rapid, dar pe termen scurt. Ati auzit si voi, cu siguranta, de asemenea “miracole”. Insa stiti, cu siguranta, ca este posibil ca ceva sa fie in neregula. Nu iti poti da seama, cu adevarat, de efectele unei creme decat dupa minimum o luna de folosire in mod regulat. Mai precis, este nevoie de 28 de zile pentru a vedea rezultate.
Testele sunt, in general, facute pe femei ce utilizeaza produsul in mod regulat, timp de o luna. Acestea vin zilnic sau la un interval de doua zile la control, sunt fotografiate, iar medicii intocmesc dosare stufoase cu notarile observatiilor.
Este ilegal ca un produs cosmetic sa schimbe
Si sa va mai spun ceva interesant, un lucru pe care l-am aflat de la Niclas: rolul produselor cosmetice este, de fapt, acela de a proteja si preveni, nicidecum de a schimba. Nu credeti? Este chiar reglementat prin lege! Ei bine, da, Niclas mi-a spulberat ceva mituri in cadrul acestui mic dejun. Tot de domeniul legalului tin si campaniile de marketing pe care le intreprind marile companii de frumusete mass-market – sloganele ce promit o schimbare sunt, de asemenea, ilegale. Insa impachetate corect, precum reclamele la sucuri naturale de portocale la cutie, devin miraje media care cuceresc si, cel mai important, sunt legale (de cele mai multe ori) si vand. Presedintele Skincode spunea: “nu cel mai bun produs castiga, ci acela cu cea mai buna poveste. Avem nevoie de glamour”.
Skincode – compania cu 25 de oameni si cu o super-experienta
Am vorbit cu Niclas despre produsele anti imbatranire, despre bio versus ingrediente chimice, despre inovatii si, bineinteles, despre Skincode, compania al carei presedinte este. Vorbim despre o companie mica in comparatie cu marii jucatori de pe piata cosmeticelor, o companie cu 25 de oameni, 14 nationalitati, specialisti care cunosc in amanunt pietele mondiale. Rezista si prospera, desi anual 20 de branduri noi incearca sa se lanseze in Europa (uau!).
Skincode gandeste “happy skin is a good looking skin”. Baza acestei companii sta in ingredientul cu formula ce calmeaza, CM-Glucan, folosit in compozitia tuturor produselor.
Am mai aflat ca Skincode are in Romania cele mai mici preturi din lume si ca produsele brightening se vand cel mai bine la noi intara.
Am aflat atat de multe, incat sunt sigura ca voi reveni in scrierile mele la aceasta intalnire, pentru ca mi-a schimbat radical perceptia asupra lumii frumusetii, campaniilor de marketing si secretelor din spatele cortinei.
Si sa va mai spun ceva: m-a convins sa incerc, pentru cel putin o luna, produsul-star, “24h cell energizer cream” – Skincode Essentials (disponibil in farmaciile Help Net si made in Switzerland).
Cu drag,
O papusa mai informata
Chiar o intalnire minunata. Multumesc pentru invitatie, Cristina.
Oliv, ai uitat sa spui ca Niclas a venit cu ciocolata delicioooooasa la intalnire. Yummy!
Da, m-am gandit ca trebuia sa precizez – o ciocolata elvetiana adevarata trebuie mereu mentionata.
Mi-am luat crema,e prima zi cand ma dau si vreau sa spun ca ‘prietenia’ dintre noi a inceput cu dreptul.:-)Deci te tin la curent dar sa stii ca am luat-o doar pt ca ai descris-o f frumos si am incredere in alegerile tale.XXX
So, ce dragut, ma bucur mult ca ai incredere in mine. Te rog sa revii cu feedback dupa minimum o luna, sa ne spui ce parere are tenul tau dupa folosirea pe termen mai lung.
Si?!?! Care sunt efectele dupa utilizare?!? Feedback fetelor, am nevoie de feedback! 😀 :*
Fustita Albastra, eu zic ca merita incercate, le foloses, imi plac.
Dimineata aplic Cellular Day Cream cu SPF 15 si mici capsule albastre cu vitamine, ce se topesc in contact cu pielea.
Sunt creme usoare, care se absorb rapid si permit aplicarea machiajului imediat, lumineaza tenul si il mentin hidratat intreaga zi.
[…] c? vorbim despre fashion (Anca Dinculescu), despre ochelari de vedere (Elena Pâslaru), despre beauty (subsemnata) sau despre lucruri ?i locuri noi denumite generic ?i introduse în capitolul […]
[…] pe produsul prezentat, dar mai ales pe bun?starea participantelor. Îmi amintesc cu drag de un “beauty breakfast” despre care am scris acum mai bine de un an, iar acum este rândul unui “beauty lunch” s? […]
Este cea mai buna creama, perfect e sa folositi si cream contour ochi
Corinne-doll, ma bucur ca iti place, multumim pentru feedback! Intr-adevar, pentru ca ritualul de beauty sa fie cat mai complet, este ideal sa folosim si o crema special conceputa pentru zona sensibila din jurul ochilor. Nu am incercat niciun astfel de produs de la Skincode. Inteleg din sfatul tau ca o apreciezi 🙂
[…] Skincode este un brand pe care îl respect ?i pe care l-am descoperit cu adev?rat dup? un beauty breakfast de acum câ?iva ani, în cadrul c?ruia l-am cunoscut pe Niclas Massalsky, pre?edinte Skincode. Evenimentul organizat de Cristina Sima (beauty editor) mi-a r?mas în minte ca o întâlnire de referin?? în cadrul c?reia am aflat secrete de beauty destul de bine p?strate, precum produsele “Cenu??rese” sau cum este ilegal ca un produs cosmetic s? schimbe, ?i altele despre care am scris mai multe aici. […]